JAG BLÅSER I DIN MUN FÖR DU VET DU MÅSTE VAKNA NU

En kille från min gamla skola har slagit mitt Bouncing balls rekord.... Jag hade rekordet på hans lista, alltså var han tvungen att informera mig när han väl slog det. Kuken. Försökte slå det som jag lovat honom och på tredje försöket kom jag på tredje platsen, men fortfarande inte tillräckligt för att slå hans poäng, morr :o

Att spela Bouncing balls påminner så mycket om i somras haha. Alla jobbade eller var bortresta, så om dagarna då jag inte låg ute och solade satt jag mestadels vid datorn och spelade, lyssnade på musik och pratade med keela haha. Jag var väldigt produktiv nu i somras... Lyssnar iallafall på låtarna jag lyssnade på då, mys.

Simon Norrsveden
- Ok baby det är dags att vi ska vinna allt
- Stockholmssången

Laleh
- November
- Call on me
- Hide away

Sister Hazel
- Your winter

Joshua Radin
- Only you
- Today

Damien Rice
- Cannonball
- Amie
- 9 crimes

Band of horses
- Marry song
- The funeral

Lars Winnerbäck
- Hjärter dams sista sång
- Under månen



Jag vill ha tillbaka spotify...... Har inte funkar på typ 2 månader, morrr......... :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0