IKEA

Godmorgon! Snart ska jag åka iväg till Ikea med paula och louise. Usch, var toktrött imorse, somnade runt fyra, och inte blev det lättare att gå upp när min katt kom och gosade ner sig bredvid mig. Dock började hon försöka bita mina fingrar så jag kom upp tillslut i allafall.
 

Tror inte att jag ska köpa någonting idag. Har presentkort på typ 150 kronor...? Men det är nog bäst att spara till senare tider, plus att mitt rum är ganska överfullt. Försöker få tillåtelse av min pappa att slänga lite möbler och om jag då kommer hem med någonting nytt till rummet går det nog aldrig.



Mitt klädställ köpte jag sist jag var på ikea
(dom flesta skor har hamnat uppe i hallen ändå, ska flytta ner dom igen, ser snyggare ut)



TTYL♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0