ANNOYED?

JAG ÄR PÅ JÄTTEDÅLIGT HUMÖR för tillfället, varför vet jag inte. Jag är tjej, jag får vara det for no reasons.

Min irritation växte när jag inte var säker på om irriterad på engelska stavades enoyed eller inte så söker i lexin på internet men får inte upp rätt ord och tänker
Är dom retards eller, har dom inte det ordet? tills jag råkar stöta på det och ser att det stavas annoyed. Hehe. Fail på det.

Och vad är dealen med att det inte går att ladda dom bilder som jag vill här på bloggen för?! MORR. I'm on it, och då ska ni få se lite halloween-kläder ♥

(Är det halloween nu i helgen eller nästa? Nästa va?)

Anyhoe... (vet att det stavas anyhow, men roligare på mitt sätt)

Idag vid matbordet:
Majan:
Vi har en lärare på skolan som pratar som dig mamma!
Mamma: Oh, jaså?
Majan: Ja, hon mumlar för sig själv precis som du brukar göra!

 Öh.. Tack på den eller vad säger man haha?


Kommentarer
m

hade sååå ingen aning om att det stavades annoyed!! :O :O min världsbild är helt skruvad nu! UP SIDE DOWN!!!

2009-10-24, 13:00:54
Anonym

AMAAGAD, MIN MED!! IT'S ALL CRAZY!!!

2009-10-24, 14:50:44
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0