GOOD NIGHT MOON

Hade tänkt försöka sova nu. Jättelänge sen som jag blev trött, alltså verkligen sova-trött. Senaste typ två månaderna har jag gott och lagt mig för att jag måste eller för att jag är seg, men nu ser jag fram emot att sova, vad skönt! För att sova är ju verkligen underbart, fattar inte vad det varit med mig senaste tiden. Skumbanant!

Så nu mina kära sötisar som vill läsa det här, hade jag tänkt borsta tänderna, ta bort sminket, skriva dagbok och sen zzzova... Wonderful!

Btw! Jag ska bara ha en föreläsning kvar, och den bör vara nu på torsdag, men jag har hört tidigare och skrivit upp i min mobil att den sista är den 5 november, alltså nästa torsdag..... Hittar inte mitt schema heller, tricky. Får göra lit research på det där alltså!


Pussnatt på dig och din katt.♥

(gammal bild från 2007-2008 nån gång)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0