GODMORGON!

Vaknade av ett sms av Louise vid halv åtta imorse, snäll som jag är skulle jag svara, men det tillät inte comviq :o För helt plötsligt hade jag ingen mottagning alls i mitt rum, say whaaat, var kom det ifrån?

Vaknade vid 12 iallafall (ganska tidigt då jag somnade vid 4) av att telefonen ringde. Drog ut första bästa plagg är min nystädade garderob, kutade upp för trappan och slängde mig över luren bara för att upptäcka att när jag svarade så väntade dom tyst 10 sekunder i andra änden för att sedan lägga på!

Man har väl aldrig hört på maken (lol), curse that!
Till råga på allt såg jag att det var ett 08-nummer, alltså med allra största säkerhet Tele2, som redan har ringt var och varannan dag. Har dom ingen skam i kroppen, något sådant skulle jag aldrig kunna göra! Hehehehheh.....


Kommentarer
(y) MajZ

hahahahaahaha

2009-10-22, 13:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0