FAMILY VALUES

Shululu! Åkte iväg på informationsmöte och en kortare arbetsinvervju idag för Coop Forum Stenhagen. Kändes väldigt bra och jag hoppas verkligen att jag får det!! Men det var 200 sökande och dom behöver endast 70-90 personer, men får hålla tummarna! Dock är det först i mars som man börjar jobba då, men still! Vore massa kul.

Mötte upp paula och louise i en halvtimme och gick runt på stan innan jag begav mig till jobbet. På rasten gick jag och två nya jättetrevliga tjejer till Mc Donalds där jag fick mer pommes frittes än vad jag beställde, spanks keela! :D Jag har kommit in i en sån period då jag blir typ mätt i halsen men är fortfarande jättehungrig i magen....? Haha ja, det låter jätteskumt, men kommer in i såna perioder typ varannan månad, jättestörande för känner mig nästan ständigt hungrig då.

Jobbet gick överlag inte så bra, i allafall inte att sälja, men var ganska kul ändå. Fick lite tips och råd och lyckades få iväg en order i allafall innan stängning. Skönt. Sedan ringde jag även till min systers kompis pappa, vilket var min gamla fotbollstränare. Han skulle fundera på saken och jag kulle ringa upp imorgon igen. Hmm, ska jag avslöja vem jag är..? Ja, det ska jag nog.. Tack för hjälpen hehe!

Alltså.. Majan kom precis ner hit

Majan: Vill du kolla på film med mig och kajsa ikväll?

Anneli: Åh, okej, vilken film då?

Majan: Jag vet inte.. Men vi hade tänkt kolla i ditt rum i allafall.

Anneli: Åh, tack för att ni bjöd med mig...


Haha så ja. Blir väl film med dom om typ en halvtimme då da. Lutar mot Anastasia hehe. ♥


Kommentarer
Martin

Jag kan lägga in ett gott ord för dig där, vet en som jobbar där redan ;)

2009-10-28, 17:27:09
Anonym

Oh, jaså? :D Men dom ska öppna upp nytt i stenhagen, öppnar i mars, men om det är där så får du hemskt gärna göra det haha! :D

2009-10-28, 20:15:45
URL: http://annnelis.blogg.se/
kicki

alltså!!!! majan! haha! JAG SAKNAR ER MINA RUSSIN, SNART BLIR DET TITANIC O JANNE LÅNGBEN ZE MOVIE NIGHT.

2009-10-29, 18:39:19
Anonym

HAHAH I KNOW! Such a nice guy.... YEEEY, SNART KOMMER DU HEM!!!<3<3

2009-10-29, 19:07:44
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0