CRAVING

Åh, jag är sjukt sugen på godis. Eller chips. Eller kakor. Eller kladdkaka, mmm. Jag som vanligtvis inte brukar gilla kladdkaka (varför tänkte jag inte på att baka en tidigare för...?). Det gick nästan så långt att jag köpte en kladdkaka på Storken idag, men efter mycket om och men (den kostade 34 spänn; jag är telefonförsäljare, inte rik) så blev det en stooor bulle för 25. Much better. Fast den var inte så jättegod. Anyhoe!

(Här försökte jag hitta en bra bild att lägga upp och då googlar jag på godis. Hur stupido får man bli?! Lägger istället upp den här länken. Skulle inte ens banga på det här godiset.)
http://www.aftonbladet.se/wendela/barn/article6015551.ab
Undrar hur dom smakar.....?

Gabbi ska ha tenta-fest på Värmlands imorgon och undrade om jag ville med. Om jag är piggare då är jag nog på, för just nu är jag trööött och seeeg. Kanske får köpa godis på dagen istället och stilla mitt begär hehe? På lördag blir det iallafall chill-krök hos malin (eller enligt paula ska vi supa ner johan, men får se hur det går, kan bara önska henne lycka till!) och sen får vi se var natten leder oss!


För tillfället känner jag för att göra så här....
(Till hennes försvar måste jag säga att kameran lägger på 5 kilo (öh, blir typ en extra katt..), vinkeln är osmickrande (.....fast det var den mest smickrande bilden på henne) och hon är trött! Då får man vara så här!)

(Och ja, det är en leksaksmus hon har på sin mage. Vet inte ens om hon märkte att vi la dit den eller om hon bara inte orkade bry sig?)


Kommentarer
elsa

hahahaha jag trodde det var en kattunge som var påväg ut hehee

2009-10-30, 16:02:26
URL: http://holabonita.blogg.se/
Anonym

haahahha åh, om det ändå vore så väl....

2009-10-30, 17:00:18
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0