EVERY DAY I AWAKE, AWAKE IN A DIFFERENT SHADE

Jag har glömt bort hur man shoppar. Helt seriöst, jag har inte köpt någonting på jättelänge, i stort sett inte på hela sommaren och  inte efter den heller. Jag har blivit tvungen att spara pengar då jag inte haft fast inkomst och nu känns det som om jag måste fortsätta spara, alltså kan jag inte shoppa. WTF? Alltså blev det ingen shopping för mig idag, men russel hittade ett par inne-fotbollsskor och en jacka (för 4000..?!) som jag inte hann se.

Erik joinade oss efter ett tag och vi gick för att äta på Cupido. MMMMM, gott. Dom trodde inte att dom skulle bli mätta, men helt seriöst, efter fyra tuggor var dom det. Tss, killar.....

Russel skulle iväg på möte och jag mötte upp majan och jessica vid fyra och försökte hjälpa dom att inhandla lite små-saker inför sin halloween-outfit. Dom ska vara grekiska gudar, min idé faktiskt *stolt*. Kakbegäret gjorde att vi slutade på Storken och sedan var det dags för mig att jobba, vilket inte alls gick bra, usch.

Slappat och kollat på tv med Majan ikväll. Scrubs, vänner och Fråga Olle-dokumentären. Dom fick lära sig att ragga och ha wing-mans. Sötaste snutte-bonden som var med där haha. ♥
Jag har även färgat mitt hår, *damdamdam* För tillfället är det för mörkt, curse that, jag visste ju vilken hårfärg jag ville ha, om jag bara hade tänkt efter lite noggrannare.. Aja! Förhoppningsvis ljusnar det lite och ni får se bild på det imorgon, just nu är det helt ofixat och så är även jag.


Majan och Jessica på Storken. Dräggel, jag är hungrig... (inte på dom, på cookiesarna)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0