FÖRELÄSNING

Världens motvind på väg till föreläsningen, och jag som inte cyklar så ofta nuförtiden! Pain!
Föreläsningen gick bra iallafall, dock har jag bara fått G+ på alla uppgifter hittills... Tror man bara kan få VG men still... Inte nöjd alls, usch. Dom här två sista borde jag iaf få bättre på.

Skulle ju möta upp Louise efter föreläsningen men den slutade tidigare och då skulle jag bli tvungen att vänta i en timme ensam. Fick inte tag på Gabbi heller som jag hade tänkt vänta med. Ringde Louise och fick tillåtelse att åka hem haha, men då ringde Majan och frågade om jag ville med på självförsvargrej.

Trampade i ilfart (lol) hem bara för att upptäcka att vi inte skulle hinna dit ändå. Fail. Jag som faktiskt ville göra något vettigt idag, har man sett på maken?








Jag försökte ta kort på hur röda mina kinder var efter den snabba och kalla cyklingen, men nej.
Syntes inte. Men ni kan ju försöka föreställa er lite rödare kinder iallafall.
Pretty.


Kommentarer
Frida

vafan, du fick ju mvg på allt i gymnasiet? HAHA. what happened Anneli ? :d

2009-10-25, 01:31:09
URL: http://miinime.webblogg.se/
Anonym

Hahaha säg det :o glömskan av allt jag lärt mig happend? :o

2009-10-25, 02:57:21
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0