DONE!

VOILA!
Nu är jag klar med mina två arbeten till min kurs senare idag, Skriftlig Framställning. Det är en 7,5 hp kurs på 50% fart, så jag har bara lektion en gång i veckan, vilket är ganska skönt.

Ena texten man skulle göra var popularisering, alltså att man skulle skriva om en vetenskaplig text så att den blir mer lättförstådd. Jag skrev om illegal skogsskövling. Visste ni att 19% av all virke som EU tar in kommer ifrån illegal skogsskövling? Sick..
Köp bara virke som är FSC-märkt hädanefter you guys! ♥

Den andra texten, den argumenterande, den började jag att skriva på, om att vi ska ha mer mångkulturella samhällen, men jag kom en halv sida och sen fastnade jag. Istället förkortade och ändrade jag min emot-dödstraff-text till 1,5 sidor. Hehe. Denna vecka är en riktig lat-och-can't-get-anything-done-vecka..
Äh, jag kommer igen nästa vecka!

Lägger upp min klädsel sen innan jag går. Nu ska jag sminka mig och duscha, nice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0