CURSE INTERNET

CURSE INTERNET IBLAND. SPECIELLT VÅRAT FÖR DET BRUKAR ALLTID SLUTA FUNKA. ALLTSÅ BLEV JAG TVUNGEN SKRIVA OM DET OERHÖRT NÖDVÄNDIGA INLÄGGET HÄR UNDER NU NÄR DET BÖRJADE FUNKA IGEN.

VAD JAG ROADE MIG MED MEDAN INTERNET LA AV? JO, JAG DUSCHADE, RAKADE BENEN OSV. DÅ EN VISS PUSSEL KOMMER PÅ BESÖK SNART. HAN SKA INTE FÅ KLAGA PÅ STUBBIGA BEN IDAG HÖHÖ.


ETT LITET SMS-UTDRAG FÖR NÅGON VECKA SEN:

(Nödvändig fakta är att jag brukar säga att russel tänder på lejon, varför minns jag inte)
Russel: Hahahah du är skön som en björn :D:D
Anneli: Oh, så du tänder på björnar nu också? Inte bara lejon? :o:o:o:o
Russel: Vadan detta? :o Jag tänder väl inte på några håriga varelser förutom dig? :o:o

HAHA OH SNAP PÅ DEN!


OCH MED DESSA SMS-CITAT LÄMNAR JAG ER, O ÄDLA SJÄLAR, TILL ATT HA EN TREVLIG KVÄLL! I KNOW I WILL ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0