ADDICTED

OKEJ... JAG KAN INTE SLUTA BLOGGA HAHA, MEN DET ÄR KUL JU! DOCK SKRIVER JAG BARA WHATEVER COMES IN MY MIND OCH OM DET BLIR BRA ÄR EN ANNAN FEMMA. MÅSTE JU ÄNDÅ SKRAPA IHOP LITE INLÄGG SÅ MIN BLOGG INTE ÄR SÅ TOM.

EN ANNAN SAK SOM ÄR TOM FÖR TILLFÄLLET (jag har börjat skriva "för tillfället" jätteofta! Addicted to that too?), APROPÅ TOMHET, ÄR MIN MAGE. JAG BRUKAR ALLTID ÄTA NÄR JAG ÄT UTTRÅKAD MEN IDAG HAR JAG HELT GLÖMT BORT DET DÅ JAG BARA SUTTIT VID DATORN.

ÄTER MYCKET, OFTA OCH ONYTTIGT OCH NU SENASTE ÅRET HAR JAG I STORT SETT SLUTAT BRY MIG OCH SLUTAT FÖRSÖKA ÖVERTALA MIG SJÄLV ATT TRÄNA DÅ JAG VET ATT DET ALDRIG KOMMER ATT HÄNDA (självinsikt? hell yeah!). SKULLE VÄL MÅ BÄTTRE AV ATT TRÄNA LITE MEN JA. PALLA. HEHE.

NU ÄR IALLAFALL MATEN SNART KLAR! ....MMMMMMMM.....MAT.............DREGGEL.....
(stavas dreggel med e eller ä btw :o?)



så här mätt är jag inte för tillfället :o


OH, jag kom på en sak. Jag är addicted till mat också haha. Min rubrik har så många levels! Blogg, "för tillfället" och mat! Genialiskt, helt enkelt genialiskt......... Lol


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0