you're such a killer

Hur har jag lyckats göra av med 1000 kronor på 5 dagar?

More to come också. Ska få 350 av skyldiga småsyskon, men still.. Hästballe på det.

Vänner ledde till middag, middag till fika, fika till Twilight och under lediga stunder var datorn upptagen, därför kommer min önskelista upp imorgon istället, orkar inte göra klart den nu, mitt huvud dödar mig.

Imorgon klockan 11 ska jag på möte på arbetsförmedlingen, sen antagligen till Gränby med Louise och Paula, ska leta julklappar. Vi ska fira en liten mini-jul imorgon då Kicki åker på onsdag, så hon ska få julklappar av oss och vi ska kolla på gamla barndomsfilmer, mysigt!

Förhoppningsvis går min huvudvärk över under natten och hindrar mig inte alltför mycket från att sova, peace out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0