WORK WITH ME?

Okej. Nej. Det blev inget jobb. Jag står i hallen, påklädd och allt, men fick väldigt ont i magen. Stod och velade över om jag skulle gå eller inte, stod till och med och stirrade argt på mig i spegeln, men då upptäckte jag bara att min överläpp var ganska söt. Haha wtf liksom? Lagar mat med Majan och Henrik nu, mamma och pappa är sjunger med kören. Henrik blev sur för att jag sa att hans köttfärssås inte är rinnig. Det är bara köttfärs, ingen sås ju haha? Vi ska göra pastasallad, inte så jättesugen på det, men Majan säger att hennes brukar bli god so she better be right.

Får spunkryck på Tele2! WORK WITH ME BABY! :o Man märker verkligen hur beroende man är av mobilen när man inte kan använda den........

Close-up från 2007


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0