TRÄNINGSVÄRK

Jag drömde också att jag färgade mitt hår orange. Och jag passade i det? Men nja haha. Jag var ju sugen på en rödaktig hårfärg, men den får vänta tills våren då mitt hår hunnit ljusna lite.

Jag har träningsvärk från i onsdags i axlarna, magen och vaderna. Jag går som ett mongo i trappan och kan inte sitta i kors med benen då jag trycker på mina vader då. Jag tycker det är ganska skönt med träningsvärk, det är ett tecken på att man tränat, fastän jag vet att det är bättre för musklerna att inte få träningsvärk, dom typ växer inte lika mycket då? Borde ha stretchat, men men. Får se hur simningen kommer gå. Och cyklingen dit haha, det blir en upplevelse!
Nu är frågan vad man ska äta innan, en macka eller nåt? Men vi har inga goda mackor hemma och jag är itne sugen på någonting alls men är hungrig. Hatar när det blir så. Bajs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0