REGN-CHECK

Herregud, vad länge sen jag var uppe så här tidigt! Suttit och ätit frukost i evigheter och har precis avslutat ett samtal med Gabbi. Vi skulle på drop-in arbetsintervju på arbetsförmedlingen för ett hotell, men vi upptäckte nu på morgonen att man var tvungen att kunna ett visst bokningssystem plus att man skulle jobba alla storhelger då det är öppet dygnet runt så vi körde en rein-check istället.

Gårkvällen (?) var riktigt kul! Länge sen jag var ute i civilisationen haha. Min buss körde turbo-race in till stan och var framme på 6 min, se på fasen. Träffade Sandra och Sofie från min klass i högstadiet, satt och pratade med dom medan jag väntade på the others...
Sandra sa att Elsa som är cool och är i Spanien kommer hem 18 december, hoppas att det stämmer, blev jätteglad hihi! Jag, Louise, Ludvig och Paula fikade på Storken. Jag tog kaffe. Igen. Fastän jag vet att jag blir yr. Var så party-sugen, gjorde allt för att få en kick. Lol. Skoja. Hehe. Nej men det var mysigt trots att jag blev jättemätt av allt kaffe och vatten (och pizzan innan)?

Queen Victoria där Sound Scenario spelade var en mysig, lite små-rockig bar med sköna fåtöljer där vi chillade ett tag innan det började. En annan kille spelade innan dom och det hördes inte så mycket, dåligt ljud då han bara spelade typ gitarr och alla pratade så högt, tyckte jättesynd om honom, särskilt när alla skrek på när Sound Scenario började. Fastän man inte hört deras låtar innan, gillar man dom direkt och dom är riktigt sköna och duktiga!

Bilder kommer upp ikväll eller imorgon, min syster tog med sig kameran innan jag hunnit föra över dom. Nu ska jag lägga mig och sova ett tag till, SKÖNT.


Kommentarer
elsa

DET STÄMMER NÄSTAN! JAG KOMMER DEN 19e, SEEYA THEN BABY

2009-11-22, 01:54:03
URL: http://holabonita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0