REALITY

Ett avsnitt var av One tree hill, Project Runway och Las Vegas senare. Klämde precis min tumme mellan stolen och skrivbordet, ouch. Ikväll ska jag, Paula, Louise, Ludvig och kanske Malin fika på stan vid halv 9, mysigt med kvällsfika! Länge sen jag träffade dom faktsikt, eller förra veckan nån gång? Blir så avskärmad från omvärlden ibland, när jag väl varit hemma ett tag. Efter fikat ska vi iallafall se Sound Scenario, ett band som gick på Fyrisskolan och spelade på vår skolavslutning i 1:an, jag har lagt upp ett klipp på det tidigare, när dom gör en cover och sjunger Mannen i den vita hatten.♥ Har sett dom på deras första spelning och fastän man inte kunde någon av låtarna så var dom riktigt bra, ska bli spännande att se dom ikväll också!


Ed (i mitten) är så cool i den här serien!


Båda är sjukt snygga, vem ser bäst ut egentligen?


Josh Duhamel *DREGGEL*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0