NATT OCH MORGON

Så. Nu har jag avreagerat mig. Min morgon har bestått utav att smsa med Louise, Gabbi och Russel (vi två har ändrat vår relationsstatus på facebook btw, amagaaad, big step.... lol), ätit frukost, läst tidningen (MORRRRR), sökt jobb och nu bloggar jag. Ska läsa igenom andras bloggar men då jag satt till typ halv två igår och gjorde det så lär det inte finnas så mycket nytt.

Hur lång tid tar det för er att gå och lägga er? För mig tar det alltid så himla lång tid innan jag slutligen ligger i sängen och försöker sova.

Jag har vissa rutiner som tar sin lilla tid:
- Ta bort smink, borsta tänderna och kiss-paus = cirka 5 minuter
-
Skriva dagbok = 10-30 minuter beroende på hur mycket jag har att skriva och hur tankspridd jag är (börjar tänka på annat då istället för att skriva)
- Skriva, vänta på och få godnatt-sms = 25 minuter
SLUTSUMMA ~ 60 minuter

Igår var jag klar runt halv tre, måste lägga mig tidigare.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0