JAG KAN FÅ DIG NÄR DU VILL

Russel kom igår och ofc så trampade vi iväg till Gottsunda och köpte godis. Och chips. För nästan 90 spänn. Say whaaat, vad hände där liksom?! Det var för att han förlorade ett vad som vi köpte så mycket.. Hehe... Vi såg lite på Efterlyst, där det handlade om en 76-årig tant som blivit rånad i sitt eget hem mitt i natten. De två rånarna slog henne, tog hennes värdesaker och tvingade henne även att följa med ut och ta ut pengar från sitt eget kort. Sick! Ofta man gör så mot en ensamstående gammal dam!? Vet hut!

Vi såg Sagan om ringen, härskarringen, och vi la ner min madrass, massa täcken, filtar och kuddar på golvet och såg därifrån, massa mys! Dock var vi så sjuukt mätta. Varför är det alltid så, att även om man är tokmätt så fortsätter man äta ändå så fort mättnaden har gått ner lite granna? Jag gör iallafall alltid så. Det finns ju smartare saker man kan göra... Låg och gick igenom texterna på bland annat Hjärter dams sista sång och Mannen i den vita hatten innan vi somnade.


1:an, skolavslutningen. Hur underbart och hur duktigt som helst. ♥ 

Morgonen har gått åt till att ligga och mysa, mysfaktor 11 av 5, lovely! Han åkte nyss in till stan och jag vet inte riktigt vad som händer idag. Kanske jobbar, kanske inte.. Annars går nog dagen åt att ta det lugnt, blir fullt upp i helgen!

Middag och utgång hos Paula på fredag och eventuellt Singstar-kväll, utgång i Stockholm med Gabbi och på söndag drar jag och Louise på Winnerbäcks-konsert i Annexet, NICE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0