FUNDERINGAR PÅ BUSSEN

Såna här funderingar brukar jag ha när jag sitter på bussen:
Om någon kommer och sätter sig bredvid mig på bussen, då hoppar jag alltid in lite, kanske flyttar väskan närmare mig för att visa att det är okej att dom sätter sig där, för att vara lite trevlig. Men om en väldigt tjock människa sätter sig bredvid mig istället, om jag då hoppar in, kan det feltolkas som att jag tror att dom inte ska få plats annars..? Om jag inte hoppar in så är det ju otrevligt, som att jag inte vill att dom ska sätta sig bredvid mig.
Hur ska man göra?

Snart kommer jag nog få erfara det själv, åt precis Ahlgrens bilar som var kvar från igår direkt efter frukosten. Jag återkommer när jag blir tjock om hur jag vill att ni ska göra då!

För att citera min kompis Annas status på facebook haha
"Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken."


Kommentarer
the little creepy sis

hahahahahahah! och jag brukar alltid ha EXAKT samma fundering på bussen!! sååå siiick maan!

2009-11-06, 22:31:05
Anonym

(har ännu inte kommmit på nåt svar, men är ivrig att höra om du fettar på dig inom kort)

2009-11-06, 22:31:43
Anonym

HAHAHHAHA FO REAL? åhhh, egentligen är jag itne särskilt förvånad :D

2009-11-07, 12:45:50
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0