FOREVER YOUNG?

Förresten. På tre dagar har tre olika killar trott att jag var mellan 14-17 år, liksom say whaaaat?! Aldrig hört på maken!

Dom första två killarna var några 93:or typ som vi träffade på bussen in till stan i lördags. Dom frågade var för sig vid olika tillfällen om jag var 17 och ville se mitt leg för att tro mig (hoppas dom inte typ memorerade mitt personnummer eller nåt hehe...?) och den andra killen var idag på bussen hem (what up med killar och bussar?). Han satte sig iallafall bredvid mig och började prata, frågade hur gammal jag var och så, han ba att han trodde jag var 14-16. Exwise me, inte okej! Han fyllde iallafall snart 16 och frågade om jag ville ha sällskap när jag skulle gå hem, för att det var mycket våldtäkter och så. Haha niet spatsiba, men han var liten och söt, men lite retard då han var så trög på att fatta hehe och för att han trodde att jag var 14, morr.....


Men nähä, nu får jag inte lägga upp bilder tydligen, tänkte fråga er om jag ser yngre ut i min hårfärg men nä.. Curse that!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0