DREAM

Drömde massa läskigt. Det var nyår, jag och en tjej som hette Berra (haha?) höll på att berätta en berättelse om när hon ramlade in i en julgran. Medan vi berättar kommer jag på att det var ju jag som ramlade, så jag säger då det. Hon blir arg på mig, men jag försöker bara förklara att vi kommer ihåg olika, ingenting att göra åt saken, liksom end of story.
Skulle man kunna tro.. Damdamdam....
Vi går till en nyårsfest sen och hennes kusin går med mig. Hon säger att Berra är skitarg på mig nu, att hon kommer typ slå mig och jag måste gömma mig. Jag ba Kan jag inte bara gå och prata med henne så fixar det sig? Hon ba Nej hon kommer slå sönder dig, jag ba iiih...... Fick gömma mig under hela festen på toaletten (en mamma till någon från min klass i grundskolan kom ut från toan efter 10 min, stängde dörren direkt och sa Usch vad det luktade där inne.. hehe... Alla fattade att det var hon. Haha fail).
Jag skulle fly, jag var typ en krokodil helt plötsligt, vi låg i en uppförsbacke i blöt mossa och vi var tvungna att ligga helt stilla för Berra letade efter mig. Who da fuck is Berra liksom?! Vem är det jag gömmer mig ifrån haha? Skum dröm och jag var rädd, ville inte bli slagen, men under tiden i drömmen tänkte jag Åh, nu kanske mitt första slagsmål kommer!


Jag och Majan i Turkiet.
Det roliga är att vi sover precis likadant på bilden, kroppen på samma sätt och ansiktet precis likadant; munnen öppen och visar tänderna. Det ser så fult ut att jag inte vill visa er men ni kan ju gissa. Och nej, jag sover inte halvnaken, jag har trosor på mig, men dom vill jag ofc inte visa.

Godmorgon iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0