IN THE SUMMER-TIME

Jag insåg nyss att på söndag är jag och Louise på Winnerbäck och jag har ingen som helst koll på hans nya album. oops. Därför sitter jag just nu och lyssnar lite. Hittills har jag hunnit med Järnvägsspår som inte verkar så jättebra men måste kanske lyssna lite mer, och Jag fattar alltihop, den verkar däremot bättre! Min absoluta favoritlåt med Winerbäck för tillfället är Under månen. Den är så mycket sommar, hörde den första gången när jag och Elsa var i hennes stuga. På kvällen hade vi paddlat över sjön till andra sidan, satt oss på några klippor med massa chips, godis, varm oboy och så spelade vi kort, pratade och lyssnade på musik. Hur underbart som helst.



Sverige är verkligen vackert ibland.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0