FIREWORKS

Jag har riktigt förbannat ont i huvudet.

Sov i 10 timmar ungefär och drömde att Edward bloggade och jag rånade en kyrka med min gamla klass, kanske därför jag har så ont?
Nu är det massa strul inför nyår, uschuschusch. Försöker fixa det, hoppas verkligen att det går, annars blir det jobbigt...

Fyverkerierna igår var riktigt häftigt! Fullsmockat med folk men när dom började var alla helt inne i dom (förutom jag och paula som försökte ta bra kort och leta rätt inställning).
Vi åkte en proppfull buss till Norby, en främmande tjej erbjöd mig att jag fick sitta i hennes knä, haha gulligt, men jag avböjde.

Handlade snickers-ingredienser och 5 påsar chips till 7 pers, bakade och sen såg vi
el classico. Matchen nådde inte upp till förväntningarna, men den var ganska nice ändå.
Såg Troja och sen följde jag och pussel dom andra till bussen. Jag fick sitta på hans rygg ock skrika "EAAAGLE!!"
En joggare sprang förbi oss när vi körde "upstairs, downstairs" som JD och Turk. Kan ha sett lite misstänksamt ut.....

Lördag:
Hos Paula


Kortspel igår. Malin, Paula och Louise.

Min hand

Söndag:
Fyrverkerier




Update: Nyår fixade sig!! :D:D Blir ingen stuga, hoppas nyår blir bra bara, känner mig så himla skyldig annars, men får hålla tummarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0