I'M GLAD YOUR LISTENING

Förresten, idag när Gabbi var hos mig satt vi lite vid datorn och hon var inne på msn. Hon pratade om nån som hon hade på msn, som alltid hade massa porriga bilder på tjejer/sig själv (?) och som hon inte hade någon aning om vem det var. Precis när hon pratar om denna person så skriver den, och här är ett ungefärligt utdrag.

Paris: Hi
Gabbi: Who are you?
Paris: How are you doing today?
Gabbi: I wont be fine until you tell me who you are
Paris: My name is Paris, I am 21 years old, how old are you?
Gabbi: Okey Paris, I think you're a man
Paris: Do you wanna start webcam with me and show yourself naked? I will be naked too :$
Gabbi: No, I really dont and i'm gonna call 911
Paris: I can tell you how you don't have to pay, but promise me you wont tell anyone? :$
Gabbi: Oh, I will tell everyone
Paris: You do like this *berättar hur man gör*. Log in and see my webcam-show now
Gabbi: Are you retarded? I just said that I would tell everyone and i'm talking to the police now
Paris: Oh, I'm late to my show, but come on in and see it, okey? *skickar länken igen*
Gabbi:
The police got yuor address now.....
Paris: *skickar länken igen*
Gabbi: *blockar*


Hahaha vissa människor alltså....
Jag tänkte lägga ut en video från när jag, Gabbi och Sandra kör Cribs, men internet la av och jag vill inte utmana ödet mer än vad jag redan gör, alltså kör jag bara en bild nu för tillfället och kan lägga ut videon imorgon istället, då internet förhoppningsvis fungerar bättre.


Madeleine, Gabbi och jag på Norrlands


Kommentarer
Anonym

Golare har inga polare! fuck aina! Ser inget, Hör inget, Säger inget

2009-11-04, 00:19:12
Anonym

Golare har massa polare, för vi får pengar för det och köper då våra vänner!

2009-11-04, 14:15:30
URL: http://annnelis.blogg.se/
men tänk om kronan sjunker? då blir inte dina pengar värda något? MMMMMM sug på den du :D hhiihihih

2009-11-06, 00:04:01
Anonym

Men då blir alla andra också så fattiga och jag kommer ha mer pengar än dom ändå så it will still work :D

2009-11-06, 14:25:55
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0