500

Under 7:an och 8:an spelade jag mycket kort, särskilt i 8:an.

Nästan varenda dag efter skolan gick jag och jennifer hem till henne, satt vid köksbordet, åt riskakor, hon drack te och så spelade vi kort. Förutom på fredagar, då åkte vi oftast ner på stan och hoppades på att få se intressanta människor hehe.
Sedan dess har jag inte spelat så mycket kort, förutom på Gotland.

Igår spelade vi kort hemma hos Paula och lyssnade på musik. Det var riktigt kul!

Vi spelade 500 och Malin Stalin vann, curse.

 

Jag har nyss kommit hem från kyrkan, Kicki väckte mig imorse och frågade om jag ville med.

Då jag är där högst en gång om halvåret kände jag att sure, jag kunde ändå inte somna om. Det var mysigt fast jag blev trött som en gnu, inte ens kaffet hjälpte efteråt, jag blev bara yr (ofc).

Nu åker vi till Boländerna, lägger upp bilder från igår senare, so long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0