<3

Yuhu! Nollade på jobbet, curse that, men det gjorde killen bredvid mig också, coachen sa att vi satt på en otursrad, skyller på det. Får prova en annan rad imorgon hehe (vidskeplig, oja). Träffade pussel lite innan jobbet, letade present till hans brorsa. Vi skulle inte ha hunnit träffas idag, han skulle plugga och jag jobba, men han avslöjade där på stan att han hade tänkt komma hem till mig efter mitt jobb med 2 cheeseburgare hihi, hur awesome är inte det?! Här behöver man inte ens vara gravid! =D 

Han är iallafall här nu, sitter och pluggar fysik och pratar med sig sjläv medan jag bloggar höhö. Han säger att jag ska skriva att jag tvingar honom att byta status på facebook. Det står ju att han är singel, jag bara kommenterade det liksom och han fattade vinken, inga konstigheter med det hehe.

Kommentarer
Anonym

KEEP THAT SPIRIT UP! :D

2009-11-11, 17:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0