tonight

Jag är så sjukt mätt just nu!

Har precis ätit rester av ris och kyckling och druckit massa vatten. Jätteskumt att börja ta fram lite fyllekäk klockan 2 på natten och så är alla vakna??!?
Pappa hade varit på julbord med jobbet och kommit nån timme innan mig, that's why, men still.

Jag hittade ingen julklapp på stan medan Louise hittade två, good work her! Sen hade caféet hunnit stänga innan jag kom dit så får göra ett nytt försök imorgon då jag ska på stan med Majan. Vi ska duka för julbasaren, stan och sen ska vi på ett litet partaj.

Ikväll var jag, malin och gabbi hemma hos paula. Vi körde lite ölspel, lyssnade på musik och hade det allmänt kul!
Paula och Malin avslutade kvällen på Max och Donken medan jag och Gabbi tog bussen hem tidigare, hon skulle upp tidigt och jag relativt tidigt, därför borde jag sluta sitta här, men hade tänkt skriva dagbok på datorn istället.

Bilder från ikväll kommer upp senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0