tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen

Senaste halvtimmen har jag suttit och läst bloggar med Winnerbäcks nya skiva i bakgrunden

(på youtube, mitt spotify funkar fortfarande inte :(:(:().

Imorgon ska ju jag och louise se honom på Hovet, kanske vore bra att lära sig nån av hans nya låtar, fastän jag hoppas på att mest gamla spelas!

Förra konserten blev ju inställd pga sjukdom i bandet, det var nog lika bra. Den här gången fick vi sittplats när vi bytte våra biljetter, ska bli skönt faktiskt, han har ju inte så många låtar man vill hoppa och dansa till. Det var också bra att det blev inställt förra gången för jag var bakis, trött och yr som ett svin, hade nog inte vart lika kul som det kommer bli imorgon, iiih!

Jag och Louise på Lars Winnerbäck hösten -07


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0