tandläkare

Suck. Vilken skillnad det är på tandläkare!

Jag har haft ont i mina käkar och i mitt huvud under en längre tid nu och tandläkaren som jag hade tidigare sa att det inte var något fel på mina tänder och att det inte fanns något dom kunde göra. Han sa även att om jag ville ha en bettskena så var det ju skattepengarna som gick åt, jaha liksom?

Idag var jag hos tandläkaren igen, jag bad om en annan och på mindre än en halv minut hittade han vad som antagligen var felet. Han slipade ner min ena hörntand lite, det skulle antagligen hjälpa. Om det inte skulle hjälpa skulle jag ju bli tvungen att betala för min bettskena eftersom det skulle ske efter nyår och han ville inte alls att jag skulle behöva göra det, så om det här inte hjälper och jag måste få bettskena skulle han försöka fixa så att jag inte behöver betala, alltså skriva att vi fixade den innan nyår.

Åhh, hur snäll och söt är inte han????

PLUS att han hette var jätteglad och rolig samt hette Bertil. Det säger väl allt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0