skissa & gissa

Har ni någon gång spelat Skissa & gissa?

Om inte så är det så pass enkelt att man ska rita någonting och dom andra ska gissa vad. You didn't see that one coming did ya?

Det här är nog ett inlägg mest för min familj. Iallafall. Jag och Majan hade tråkigt förut och körde Skissa & Gissa på Paint. Vi valde inte bara saker att rita, utan även händelser vi råkat ut för. Otroligt kul, ska nog utmana en familjemedlem på en match snart igen!


Detta är min otroligt vackra Sprak (började med ett rebus där nere hhe)

Tyvärr måste jag nog erkänna att detta är min också. Homer som äter kyckling. Tidspress kan förstöra mycket.

Majans verk. Vi syskon uppträdde till Spice Girls som små haha.
Kottkrig med tyskarna på Gotland. Gjorde ont som tusan. Curse Märrrts.

Majans verk. Jag, Majan och Kicki i Harmånger.
Jag blir rädd för galna bilen och hoppar ner i snön i diket. Trodde jag. Istället hoppar jag rätt ner genom isen in i det iskalla vattnet. Nice.
Tydligen är vi alla flintskalliga också?

Majans verk. Jag, Kicki och Majan i en fotoautomat.
Kicki slänger sig i sista sekunden fram och trycker ut oss ur bild.


Mitt verk.
Helt ärligt, hur kunde hon inte koppla att det var den här bilden jag ritade av? Ganska obvious tycker jag.


Kommentarer
elsa

hahahahhahaha rakt igenom isen, stackars! *skulle gjort vad som helst för att få se det .!

2009-12-16, 10:00:57
URL: http://holabonita.blogg.se/
Anonym

Det är ingenting som någonsin kommer att hända igen.. You will never get to see it Elsie!!

2009-12-16, 14:23:50
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0