risken finns att jag har blivit dissad??:o

Åh, jag känner mig sjuk. Eller precis som innan man är sjuk, sådär jätteseg och öm i kroppen och trött i ögonen och hjärnan haha. Not nice.
Ikväll skulle jag ha lekt med Paula, men ingen av oss visste om vi orkade ta oss ut i kylan (som är tokpisssvintvärtomhelveteskall) till varandra och nu svarar hon inte??
Paula Piss Pung, dissar du mig här? :o:o:o
Nej. Ska nog ta min pretty-jeans-röv upp till soffan istället för att se Snygg, sexig och singel, finns inte så mycket annat att göra. Jag har till och med läst Kissies blogg nu, herregud, en sak jag inte gjort på jättelänge för att jag inte vill uppmuntra hennes beteende, men men, tråkigheten har ingen lag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0