överraskningsfest

Vår barndomskompis Lovisa fyllde 18 år idag och hennes syster Linnea hade fixat överraskningsfest åt henne.

Jag och Majan köpte present och julklapp på stan, fördrev tiden på Max och åkte till Sävja.

Lovisa hade varit på stan och när hon kom hem och låste upp dörren blev hon ganska så chockad (/rädd när över 20 pers skrek på henne....), very much fun, yez.

Det var väldigt trevligt, vi åt (läs: proppade i oss), körde charader och sen Maffia.
Jag blev anklagad för mord pga min matfrosseri.. Curse Linnea..
Jag tänkte ta kort men jag hittade inte kameran och orkade inte leta hehe.


Vi fick iallafall skjuts hem av Alin och hennes mamma nyss, skönt att slippa krångla med buss eller övertala pappa att hämta!

Om en timme kommer Russel, ska läsa bloggar och raka benen innan dess, so long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0