oh so exciting

En väldigt mysig middag med soppa och pannkakor, israel-palestina-diskussioner, prat om mammas leder och sen ett par tjockis-skämt på det också. Very nice, yez.

Och nu blev jag helt plötsligt toktrött? Sova middag, mmm. Men då kommer jag aldrig kunna somna inatt, ååh..

Det var riktigt förbannat svårt att gå upp imorse förresten. Efter att Russel åkt iväg runt 10 somnade jag om och vaknade klockan 12. Var helt omöjligt att komma upp och vakna till ordentligt, somnade om och tillslut pallrade jag mig upp runt 1, efter att ha legat och samlat krafter.

Btw, när jag cyklade till Norby idag för att handla kände jag mig som Rio Retardo. Jag cyklade 1 km/h typ. Jag hade förstås ingen hjälm (ganska korkat egentligen) utan tänkte att min mössa skulle skydda mig (ehm, right). För att väga upp det hela cyklade jag toklångsamt. Jag cyklade typ lika långsamt som Melitta pratar. Haha. Kul. Nej men ja. Nu då? Alla bloggar är lästa, inget kul på tv. Blir kanske att lyssna på musik och spela Spindelharpan haha. Älskar att jag har ett liv för tillfället, lol.♥


Kommentarer
elsa

hahahahahahahah lika långsamt som melitta pratar! aah

2009-12-17, 21:35:22
URL: http://holabonita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0