nostalgi

Efter över en timme funkar äntligen internet igen, yeey!!

Jag har roat mig med att kolla igenom gamla bilder och nu är jag nostalgisk.

Saknar det på nåt sätt, men samtidigt inte. Vissa saker vill jag ha tillbaka medans andra saker är jag glad för att det är över. Nej men jag vet inte, allting var så nytt och spännande förut, jag vill ha det tillbaka igen. Och allt det där roliga.

Jag hittade även en gammal video på mig, dilan och louise haha, enjoy!

Hahaha seriöst. Min röst. Jag var hes. Inte en man. Jag lovar.
Och what up med min magtröja???????


Kommentarer
elsa

hahaha god bless you guys! och hahaha vad nöjd du var med din hesa röst, kommer du ihåg? och jag över min (tills den försvann helt då var det inte kul längre hehee)

2009-12-14, 01:18:21
URL: http://holabonita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0