mitt mål som tant

En medelåldersman satt på sätet bakom mig på bussen hem. Han grät.

ajajaj i hjärtat på den
Om jag inte hade varit så försvenskad hade jag frågat honom hur det var, erbjudit honom lite papper och försökt trösta och hjälpa. Men nu var bussen knäpptyst förutom hans snyftningar, han såg inte ut att vilja bli störd och så är jag en feg skit. Var rädd att han skulle bli arg. Plus att det nog hade blivit pinsamt. Men nångång. När jag blir tant. Tanter kan ingen bli sura på, eller hur? Och så skriver dom en sån där insändare i tidningen eller till och med en bok och tackar för att jag räddade livet på dom. Tror ni inte?

Åh, en sån tant ska jag bli!

Åh vad söt. Ungefär såhär kommer jag se ut då jag är ganska brun av mig hehe


Kommentarer
elsa

men ååh! stackars:( verkligen aj aj i hjärtat

2009-12-14, 01:13:57
URL: http://holabonita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0