lars winnerbäck

Åhhhh. Nu är jag hemma igen.

Han var bra. Massa bra. Som alltid.
(eller okej, nu leker jag världsvan och att jag har sett honom hur många gånger som helst, men det här var tredje gången!)
Det var lite drygt att man inte kände igen alla låtar, men det var grymt ändå! Elden, Solen i ögonen, Kom ihåg mig då, Om du lämna mig nu b.la. var riktigt bra. Jag vill se igen!!

Två damer i 50-årsåldern satt precis framför mig och Louise och dom var huur sköna som helst!
Satt och klappade, sjöng med, dansade, spelade luftgitarr, you name it!
Vi såg vår framtid i dom haha, väldigt lovande!

Nästan ingen bild blev bra, men dom jag har får duga.
Kanske kidnappar Louises bilder sen istället!

Brustna hjärtans höst tror jag det var här. Otippat och lovely.

Konfetti, massa coolt!


Kass bild uppifrån. Vi var tvungna att gå mitt i Elegi för att hinna med sista tåget hem.
Det tog emot riktigt mycket. Cursecursecurse.

5 av 5 toasters!
(Ignorera det faktum att vi bara håller upp en tumme var..)

Och så prövar vi en med blixten på också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0