jadå, här är vi kulturella! ??

Yeey! Nu skulle jag göra ett nytt försök med en annan film som skulle rädda min afton!

Och Eurotrip som gick på tv gjorde det! Iallafall ett tag. Ända tills kanalen bestämde sig för att inte funka längre. I tid till de allra sista slut-minuterna börjar den funka igen. Awesome....

Nej, nog med bitterness. Imorgon ska jag och pussel ner på stan och lyssna på körer haha, wannabe kulturella? Mina päron sjunger i typ en kvart på stan så ska kika på dom, sen sjunger hans klasskompis i baptistkyrkan med sin kör. Hon sjöng på student-avslutningen och var grym så det vill jag gärna se! Kanske får lite julstämning då också. Plus att Elsa kommer hem imorgon efter 3-4 månader i Spanien!!! Vi ska kanske köra lite nattpulka, lovely!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0