intervjun

Det var inte fullt så farligt som jag trodde att gå upp imorse,

fastän det verkligen inte var smärtfritt. Jag piggnade dock till av cykelturen!

Intervjun gick bra, hon var jättetrevlig verkligen! Hon frågade ganska mycket om mig, alltså typ vad för slags katter jag hade, hur många syskon osv. Jag försökte slinka in lite diskret att eftersom jag hade så många syskon är jag van vid högt tempo och så höhö. Men hon var supergullig, vore skoj om jag får jobbet, men hon ska intervjua några fler så jag får väl se. Håll tummarna åt mig är ni söta???

Var så sjukt trött så la mig i sängen och lyckades somna om efter 1 timme. Det var svinkallt, men orkade inte gå en meter och hämta en filt, men var ganska mysigt att kura ihop sig
(ja med mig själv. Det där lät mobbat heehe)

Klockan 1 ska jag möta Paula vid Åhléns, jag väger över om jag ska cykla eller ej. Tror faktiskt det blir ej, känns för kallt och för drygt, fastän det är skönt att cykla när man väl kommer igång, hmm.... Men det är akademiska backen på väg hem som dödar mig! Inte schysst av den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0