hjulbilder

Julpynt:

Vi klär granen. Jätteosmickrande bild för oss och våra asses haha.

The completed work!

Mitt vackra julpynt hehe

Marsipanfigurer:

B.la. bläckfisk, snögubbe, Tomas mun

Våra katter m. tillbehör

Gissa var russel är höhö
(åh nej!! jag räddade undan honom på min assiett så ingen
skulle äta upp honom, men dom råkade slänga den :(:(:(:()


Super Mario Wii imorse

Mitt hår är crazy. Tror jag precis släppt ut det, that's why hehe.

Tomten var konstig iår. Och tomten var tung. Svårt för stackars underdelen av tomten att bära upp..

Åhhh..... Bara för att Majan tvingar mig och jag vill inte vara tråkig och bara lägga upp "fina" bilder på mig..

Henrik har en bling-bling-tand?

Julklappsöppning

Med andra ord!

Majan

Dadl

Maml

Nu är det dags för Karl Bertils jul! :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0