hajar var jag fick min dröm ifrån

Jag insåg nyss att min läskiga dröm om hajar som jag hade inatt, hade jag för att jag såg just Hajen 3 igårkväll. INTE OKEJ att drömma om läskiga hajar efter man sett den! Filmen var inte ett dugg läskig, jag satt och småskrattade och såg inte nå mycket alls av filmen, så drömmer jag ändå om det, SUCK.

Hela kvarteret var fyllt med vatten, bara till midjan ungefär, men djupare på vissa ställen. Jag, nån random kille och nån random instruktör skulle snorkla, men jag var tokrädd för hajarna. Instruktören sa att dom skulle komma ikväll eller imorgon. När (inte om, utan när!) dom kom skulle man vara helt stilla. Jag skulle inte klara det utan planerade att hålla mig vid kanten och fly upp så fort som möjligt. Tokläskigt! Har aldrig varit direkt rädd för hajar, har inte haft nåt med dom att göra, men när dom finns på min egen gata, då var det läskigt!! :(

Inte okej!! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0