fundells

Hela dagen har jag haft saker för mig, först var jag kattvakt och gosade med gullekatten Wilma, sen var jag tvungen att spela Super Mario Bros Wii med Tomas, det är lite smått beroendeframkallande det där spelet!

Vi fick gäster klockan 2, gamla kompisar till familjen och vi satt och fikade ända tills jag och Majan fick egna gäster: Lovisa och Linnea!

Vi körde Med andra ord, åt choklad och kakor i massor och sedan låg vi ihopknölade i ena änden av soffan och såg Mysteriet på Greveholm. Vi kissade på oss x antal gånger av skratt och satte dricka i halsen (att skratta medans man dricker är inget att rekomendera. Bara så ni vet).

Klockan 9 åt vi och deras storebror Dan-Jakob, som sett Avatar med Tomas, middag och dom berättade historier om deras Gran Canaria-resa. Deras familj är faktiskt, om möjligt, ännu mer spårad än våran. Deras panikfyllda berättelser är underbara haha. T.ex. om hur deras mamma och pappa gått runt i panik i 1 timme på flygplatsen och letat efter Lovisas väska innan de upptäckte att den legat på deras vagn hela tiden...

Efter middagen fattade dom äntligen vinken och åkte hem (hehe nej, skoja :))). Jag våldgästade Jennifer där Elsa och Lisa var. Vi såg Askungen och spelade Worms, gick inte så bra för mig hehe. Eller inte för nån av oss, förutom Jennifer.

Nu kom Elsa och ska sova här, goodnight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0