ersättning

Åh, jag hade en sån bra dröm imorse (heehe russel knows) plus att jag var sjukt trött, så jag ringde russel och gjorde en regn-check. Istället för att gå på stan klockan 12 på hans håltimme ska vi träffas efter han har slutat, runt 4.

Jag somnade glatt om och drömde läskig dröm istället, wtf? Blev väckt av telefonen runt 12, dom ringde från restaurangen i Akademiska, hade hittat mitt cv och frågade om jag ville komma förbi imorgon och presentera mig och så. Nice! Mamma blev glad och frågade om hon kunde få rabatt där då, men nu ska vi inte gå händelserna i förväg, men får hålla en tumme som Louise hade sagt (tror det kommer från nån film, men jag vet inte? Annars fattar jag inte skämtet? :(:()!

Enda kruxet (lol) är bara att min motivation inte är på topp, för jag ska börja få ersättning från arbetsförmedlingen nu, 247 kronor, 5 dagar i veckan. Kan det verkligen stämma att det på en månad blir 5187???? Amagad.... Förhoppningsvis om jag får det här jobbet (det är extra-anställning så inte heltid?), så kommer jag få ersättning de dagar jag inte jobbar? Eller? Aja! Det fixar sig yao!


Jag i lila tröja där bakom.  KUUL TJEJ hahaha....!
Anyhoe.... Detta är den mest smickrande bild som finns på mig när jag sover, på alla andra ser jag ut som en arg hare, inte snyggt någonstans. Thought you wanted to know.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0