dan före dan före dopparedan

Jag och Russel sprang igår för att hinna köpa chips. Ja vi sprang.
Så förnedrande haha, inte okej!

Han utmanade mig hur många cheezeballs jag kunde få in i munnen. Jag fick in 10 innan jag höll på att kvävas och två åkte ner i halsgropen. Skitäckligt. Direkt efter provade han och han fick in 11 innan han höll på att kvävas.
Jag var smart nog iallafall att inte försöka slå det rekordet.

Idag har vi spelat The Sims. Vi gjorde varandra och gjorde ett skitsnyggt hus, haha, ska lägga upp bilder på det sen. Vi höll på i två timmar kanske? Och då hade vi bara gjort två personer och ett hus. Vi fick dom att bli kära, sen la vi ner och jag körde hem honom för Louise, Paula och Malin kommer närsomhelst.

Borde nog fixa mig lite hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0