charming

Ibland är jag en väldigt charmerande kvinna. Som igår till exempel.
Russel sa någonting som gjorde att jag ville skämta om att dreggla, alltså gör jag även det.
Jag hade bara tänkt dreggla lite och sen dra in det igen haha, ni vet? Men istället kom det jättemycket. Och när det kom så mycket blev jag så chockerad att jag glömde dra in det igen. Alltså dregglade jag ner mig själv ganska så mycket.
Jag tyckte det var hysteriskt roligt och skrattade tills jag grät. Jag skrattade nog så mycket också för att dölja min förlägenhet haha, men han tyckte inte det var lika kul utan pekade på mig och sa "Usch!" några gånger.
Sen var pusslet äcklig själv (tänker inte säga vad han gjorde.... damdamdam.. (mest för att jag inte kommer ihåg)) så nu är vi iallafall kvitt, och ja, end of story!
Ville bara berätta för er!


Kommentarer
pussel

she's such a charmer, oh no!

2009-12-10, 17:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0