calling it for the night

Imorgon 8.30 ska jag vara på Akademiska för en presentation/intervju.

Det finns en risk för att jag kommer att dö,
jag är inte alls van vid att behöva gå upp så pass tidigt....
Hoppas att jag får jobbet iallafall, vore jättekul!!
Vill jobba inom restaurang/café så vore perfa!

Därför ska jag nu försöka sova, om inte det går läser jag de sista sidorna i Twilight. Dock är det bara typ 40 sidor kvar, det kommer jag inte klara mig på... Jaja, håll tummarna för att jag kan somna!

Ciao bella!


Ungefär så här tveksam är jag över att behöva gå upp så tidigt imorgon......
(bild från 2007, vad ung jag ser ut....?)


Kommentarer
jag själv

mmmmmmmmmm dreggel!

2009-12-09, 22:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0