årslista

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Chansat big time, gjort massa smågrejer jag inte vågat innan och varit mer öppen för saker
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Mitt nyårslöfte var nog att släppa gamla saker och koncentrera mig på det som gör mig glad och får mig att må bra och ja, det blev en stor förändring, men det löftet är ett sånt man får fortsätta med hela tiden
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
En kusin blev det :)
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, och det är jag riktigtsjuktmycketbajs tacksam över.
5. Vilka länder besökte du?
Egypten!
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Mer spänning och närhet i vissa fall skulle jag tro
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Det har varit många minnesvärda datum :):):)
8. Vad var din största framgång 2009?
Att jag inte är lika blyg längre och kan säga ifrån bättre, woooah, och bloggen ofc (hehe smör?)
9. Största misstaget?
Kommer inte på något just nu, men småsaker skulle jag tro (sitter det ihop btw...?)
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Förkyld och magsjuk vad jag kan komma på
11. Bästa köpet?
Min studentklänning maybe :D
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Småsaker (särskrivning eller va? :(:(:() som man inte tänker på tror jag
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Ja, något och någon :)
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Viva la vida - Coldplay, Rap Das Armas - Cidinho & Doca, The call - Regina Spector, Today - Joshua Radin och många fler

 15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Mucho gladare!
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Gjort mer nya grejer, provat på saker, rest, umgåtts och testat gränser!
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Hakat upp mig på småsaker
18. Hur tillbringar du julen?
Min familj. ♥

19. Blev du kär i år?
Oja! :)
20. Favoritprogram på TV?
Vänner, How I met your mother, Scrubs
21. Bästa boken du läste i år?
Twilight
22. Största musikaliska upptäckten?
Laleh, The Killers och Simon Norrsveden i think
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Ny mobil hehe
25. Något du önskade dig men inte fick?
Säkert kläder eller annat skit :))
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Familjen åt middag med morfar och sen spelade vi monopol haha. Det var en torsdag, what else could I do? Men det var mysigt!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Lite mer variation och fierceness (hahahha lol åt ordet men ni fattar. Inte seriös med användandet dock!)
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Varierande; rockig, söt, vanlig, stilig, och ja. Allt möjligt.
29. Vad fick dig att må bra?
Skivorna med my awesome mates och lööööve
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Robert Pattison måste jag nog erkänna... I två veckor iallafall, men oj vad sugen jag va haha
(Edward räknas inte som en riktig kändis va?)
31. Vem saknade du?
Kicki
32. De bästa nya människorna du träffade?
Dom nya jag kommer på är typ pussel, keela, erik och wtf,
har jag inte lärt känna några andra haha?


Kommentarer
russel

haha en lista.. din blogg är nu komplett!

2009-12-29, 23:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0